Enguany la Universitat Politècnica de València, s’ha adherit de nou al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry, mitjançant el qual la comunitat universitària té accés a tots els recursos d’aquesta editorial: revistes en línia i bases de dades.

Aquest programa inclou un nombre de cupons per a publicar en accés obert en alguna de les revistes de la RSC. Per a 2016, la UPV disposa de cinc cupons que s’atorgaran per ordre de sol·licitud, sempre que es complisquen els requisits següents:

• la publicació ha d’haver sigut acceptada durant l’any 2016
  • el sol·licitant ha de ser autor de la publicació i ha d’haver signat amb afiliació UPV
  • cap dels sol·licitants no pot haver sigut beneficiari durant el 2016 d’un d’aquests cupons

Les sol·licituds han de dirigir-se a la Biblioteca UPV per correu electrònic a adquisiciones@bib.upv.es amb la següent informació:

• nom del sol·licitant
  • còpia de l’article definitiu on consten les afiliacions dels autors

Si el sol·licitant compleix les condicions establides, rebrà el cupó corresponent, que podrà utilitzar en aquest formulari de la RSC.

El sol·licitant es compromet a introduir en la base de dades institucional de recerca de la UPV (Senia), la publicació en la qual s’ha utilitzat el cupó. El termini per a realitzar aquesta acció serà d’un màxim d’1 mes des de la publicació oficial en la revista.