S’acaba de publicar l’edició de gener del rànquing Webometrics on RiuNet es consolida entre els repositoris espanyols al passar des del lloc 16 de l’edició de juliol de 2012 fins el 9 en l’edició de gener de 2013. A nivell internacional es posiciona en el lloc 114 dels dels 1654 repositoris recollits.

riunet

El Rànquing Web de Repositoris del Món (Webometrics) té en compte aspectes amb el tamany de l’arxiu, la visibilitat, els documents rics, així com el nombre d’articles publicats, per a poder determinat la presència web i l’impacte web per a un determinar repositori. Hi ha que destacar les millores realitzades en l’apartat de visibilitat de RiuNet el que li permet, malgrat la continua entrada de nous repositoris, avançar en el rànquing, mentre que va consolidant-se com a projecte.

RiuNet és el repositori institucional de la Universitat Politècnica de València. Des de la seua creació en 2007 té com objectius difondre i preservar la producció intel·lectual en suport digital de la universitat. D’aquesta forma, tant la institució en si com els seus membres, participen en el moviment Open Access obtenint major visibilitat i contribuint a la difusió de la ciència.