Gestió de dades d’investigació: un pas més cap a la Ciència oberta. Infraestructures en la UPV

Ja podeu consultar en RiuNet la grabació i els materials de la jornada.
Un any més la Universitat Politècnica de València se suma a la Setmana de l’Accés Obert. En aquesta ocasió ho fa posant el focus en les infraestructures per a la gestió dels datasets que la universitat posa a la disposició de la comunitat investigadora.
L’esdeveniment, que tindrà lloc el 15 de novembre, serà inaugurat per la Vicerectora d’Investigació Dª Belén Picó. A continuació, la doctora Heather Andrews, Data Steward en la TU Delft, exposarà el model de la seua universitat respecte a la Data Stewardship. Seguidament la Directora de l’Àrea de Biblioteca, Documentació i Ciència Oberta, Dª Inmaculada Romero presentarà el model i les infraestructures que la universitat està preparant per a la gestió de les dades d’investigació. Per a finalitzar s’obrirà un torn de preguntes entre els assistents.

10.30 h. Acreditacions
11.00 h. Inauguració de la Jornada
Dra. Belén Picó Sirvent. Vicerectora d’Investigació
11:30 h. El modelo de Data Stewardship de la Universidad Tecnológica de Delft (TU Delft)
Dra. Heather Andrews – Data Steward de TU Delft
12.30 h. Torn de preguntes
12.50 h. Breu pausa
13:00 h. Infraestructuras UPV para la gestión de datos de investigación
Dra. Immaculada Romero Gil. Directora de l’Àrea de Biblioteca, Documentació i Ciència Oberta
13.45 h. Torn de preguntes
14.00 h. Clausura

Data: 15 de novembre de 2022 a les 11 hores.
Lloc: Saló d’Actes I de l’ETSICCP (edificio 4H-Planta 2). També es retransmetrà per Teams.
Inscripció: Assistència gratuïta, prèvia inscripció en CFP (Centre Formació Postgrau), fins a completar l’aforament.