Setmana d’Accés Obert en REBIUN

Amb motiu de la Setmana de l’Accés Obert, que celebrarem la setmana vinent, del 24 al 28 d’octubre, des de REBIUN organitzen enguany un cicle de webinars, de caràcter pràctic, destinats al personal investigador i de biblioteques de les nostres universitats sota el títol: Investigació, dades i docència: tan oberts com siga necessari. En aquestes sessions, que comptaran amb la participació de Paco Martínez, administrador de RiuNet, es parlarà de diferents aspectes de la ciència oberta com els canvis en la Llei de la ciència, de les dades FAIR o dels recursos educatius oberts.

Dilluns 24 octubre, 10.00h – 11:00h. Accés Obert i la nova Llei de Ciència.

Paco Martínez (Biblioteca. Universitat Politècnica de València)
Inscripció

Dimecres 26 octubre, 10.00h – 11:00h. FAIR o no FAIR?, he ací la gestió de dades.

Reme Melero (Científic Titular CSIC)
Inscripció

Divendres, 28 octubre, 10.00h – 11:00h. La guia de recursos educatius oberts (Kit de REA): com crear-los, usar-los, reutilitzar-los i compartir-los.

Brigit Nonó Rius (Biblioteca. Universitat de Girona)
Inscripció

Les sessions tindran una hora de duració i requereixen inscripció prèvia.

Esperem que siga del vostre interès.