OAWCom tots els anys al final d’octubre se celebra l’Open Access Week, esdeveniment internacional de promoció de l’accés obert i, novament, la Biblioteca de la UPV s’uneix a aquesta celebració.

Enguany centrarem els actes en la Jornada d’Accés Obert que tindrà lloc el dijous 22 d’octubre de 9:15 a 14:00 en el saló d’actes de l’Escola de Camins, edificio 4H

La Llei de la Ciència o l’Horitzó 2020 han creat un marc en el qual el finançament públic implica publicació en obert; un exemple clar és el Reial Decret 99/2011, de 28 de gener, pel que es regulen els ensenyaments oficials de doctorat i que obliga a la difusió en obert de les tesis. És, per tant, necessari que els investigadors coneguen quines són les seues obligacions i, és per això, que hem centrar la Jornada en aquest punt, per tal de clarificar conceptes i processos, així com donar a conèixer la posició de la UPV respecte a l’accés obert i les eines amb les que compten des de l’universitat.

Per matricular-se cal enviar un correu a riunet@bib.upv.es indicant les vostres dades: nom, cognoms, dni i vinculació amb la UPV (doctorant, PDI, PAS…)

L’Escola de Doctorat oferirà crèdits als seus alumnes per l’assistència a aquesta jornada ja que seran ells, els nous investigadors, els principals protagonistes del canvi que ha està en marxa.

PSc_programa_v