Publica en obert en Royal Society of Chemistry

Enguany la Universitat Politècnica de València, s’ha adherit al programa Gold for Gold de la Royal Society of Chemistry, mitjançant el qual la comunitat universitària té accés a tots els recursos d’aquesta editorial.

Aquest programa inclou un nombre de cupons per a publicar en accés obert en alguna de les revistes de la RSC. Aquesta modalitat de publicació, author pays, és una de les opcions més populars entre les editorials científiques com a forma de proporcionar l’accés obert a les seues publicacions. En poques setmanes, coincidint amb les activitats del dia del llibre, podrem preguntar-los a diversos editors si aquesta és la via del futur; seguirem informant.

Tornant a la notícia, per a 2015, la UPV disposa de tres cupons que s’atorgaran per ordre de sol·licitud, sempre que es complisquen els requisits següents:

• la publicació ha d’haver sigut acceptada durant l’any 2015
  • el sol·licitant del cupó ha de ser autor de la publicació i ha d’haver signat amb afiliació UPV
  • la publicació ha d’estar inclosa en la base de dades institucional de recerca, Senia
  • el sol·licitant del cupó no pot haver sigut beneficiari durant el 2015 d’un d’aquests cupons
  • el sol·licitant del cupó ha de posseir un VAIP en 2013 (Valoració de l’Activitat Investigadora Personalitzada) superior a la mitjana global de la UPV, és a dir, un valor superior a 59,84. El sol·licitant podrà comprovar el seu VAIP en la seua intranet.

Les sol·licituds han de dirigir-se a la Biblioteca UPV per correu electrònic a adquisiciones@bib.upv.es amb la següent informació:

• nom del sol·licitant
  • codi del registre de l’article en Senia
  • còpia de l’article definitiu on consten les afiliacions dels autors
  • missatge d’acceptació de la publicació

Si el sol·licitant compleix les condicions establides, rebrà el cupó corresponent, que podrà utilitzar en aquest formulari de la RSC.

Your email address will not be published.