Acaba de publicar-se el primer nombre d’una nova revista de la Universitat Politècnica de València: Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences (MUSE).

Aquesta revista publica articles d’alta qualitat sobre temes teòrics i empírics de l’educació, les ciències socials i tecnològiques. S’aborden des d’una perspectiva multidisciplinària. La revista també presenta estudis de casos centrats en les implicacions pràctiques, o treballs relacionats amb l’ensenyament i l’aprenentatge en les disciplines socials i la ciència, i, finalment, ressenyes de llibres recents. Els articles publicats en la revista MUSE són d’importància per a acadèmics, responsables polítics, professionals i analistes de governs i organitzacions, cercant entendre les característiques diverses i complexes d’entorns internacionals. Encara que es dóna preferència als articles d’àmbit internacional, els treballs enfocats en contextos i qüestions internes també són benvinguts, amb la finalitat de facilitar l’intercanvi de coneixements i potenciar la generalització dels resultats a nivell mundial.

Ací està la taula de continguts d’aquest primer número:

Teaching Methodologies for Combustion Science within the European Higher Education Area
S. Molina, J. Javier López, J.M. García-Oliver, A. García
IT enabled service delivery innovation from quality perspective
Yao-Chin Lin, Ping-Heng Tsai, Nhu-Hang Ha
A gymkhana to discover and generate curves in a cooperative work
Anna Vidal Meló, Bernardino Roig Sala, Vicente D. Estruch Fuster, Francisco J. Boigues Planes
The importance of knowing the starting level of knowledge
R. Barajas, P. Saavedra, J. Albéniz, I. Carriloo
An initiative to improve oral and written skills of Engineering Students
Maria Teresa Baeza-Romero, Fuensanta Andrés Abellán
Review of Professionals Accreditation Systems and their relation to Higher Education Studies in the branch of Engineering