Acaba de publicar-se el primer nombre d’una nova revista de la Universitat Politècnica de València: Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences (MUSE).
Aquesta revista publica articles d’alta qualitat sobre temes teòrics i empírics de l’educació, les ciències socials i tecnològiques. S’aborden des d’una perspectiva multidisciplinària. La revista també presenta estudis de casos centrats en les implicacions pràctiques, o treballs relacionats amb l’ensenyament i l’aprenentatge en les disciplines socials i la ciència, i, finalment, ressenyes de llibres recents. Els articles publicats en la revista MUSE són d’importància per a acadèmics, responsables polítics, professionals i analistes de governs i organitzacions, cercant entendre les característiques diverses i complexes d’entorns internacionals. Encara que es dóna preferència als articles d’àmbit internacional, els treballs enfocats en contextos i qüestions internes també són benvinguts, amb la finalitat de facilitar l’intercanvi de coneixements i potenciar la generalització dels resultats a nivell mundial.
Ací està la taula de continguts d’aquest primer número:
Teaching Methodologies for Combustion Science within the European Higher Education Area | |
S. Molina, J. Javier López, J.M. García-Oliver, A. García |
IT enabled service delivery innovation from quality perspective | |
Yao-Chin Lin, Ping-Heng Tsai, Nhu-Hang Ha |
A gymkhana to discover and generate curves in a cooperative work | |
Anna Vidal Meló, Bernardino Roig Sala, Vicente D. Estruch Fuster, Francisco J. Boigues Planes |
The importance of knowing the starting level of knowledge | |
R. Barajas, P. Saavedra, J. Albéniz, I. Carriloo |
An initiative to improve oral and written skills of Engineering Students | |
Maria Teresa Baeza-Romero, Fuensanta Andrés Abellán |
Review of Professionals Accreditation Systems and their relation to Higher Education Studies in the branch of Engineering | |
Juan R. Lama Ruiz, Alejandro M. Martín Gómez, Mª Jesús Ávila Gutiérrez, Francisco Aguayo González |
Use of New Methodologies for Students Assessment in Large Groups in Engineering Education | |
B. Tormos, H. Climent, P. Olmeda, F. Arnau |
Virtual language learning environments: the standardization of evaluation | |
Francesca Romero Forteza, María Luisa Carrió Pastor |
Valencian Network of Educational Innovation in Optics | |
A. Pons-Martí, J.C. Barreiro, M. Fernández-Alonso, Ll. Martínez-León, M.H. Giménez, J.A. Monsoriu |
Evaluation of different Project Based Learning designs in an MSc degree | |
Carmen García Berdonés, Luis Molina Tanco, Juan Pedro Peña Martín, Francisco García Lagos, Gonzalo Joya Caparrós, Arcadio Reyes Lecuona, Francisco David Trujillo Aguilera |