El Curs de Comunicació Social de la Ciència per a Investigadors, que tindrà lloc el dimarts 23 d’octubre, organitzat per RUVID amb la col·laboració de les universitats valencianes, ofereix als investigadors de les universitats valencianes pautes i eines per difondre els seus resultats de la manera més eficaç en els diferents mitjans de comunicació.

Està dirigit a investigadors i investigadores en actiu en alguna de les universitats valencianes o en centre d’investigació adscrits amb interès en l’ús de la comunicació científica per a difondre el coneixement i contribuir a millorar la percepció social de la ciència i al tecnologia i centra els seus objectius en:

• Estimular la comunicació i la divulgació de la ciència en la Universitat oferint als científics i les científiques algunes pautes i recomanacions que faciliten aquest procés.
  • Proporcionar algunes eines pràctiques per emprendre accions de comunicació en diversos mitjans, premsa escrita, ràdio, televisió i Internet.
  • Presentar els serveis de recolzament a la comunicació i la divulgació de la ciència a disposició de la comunitat científica universitària.

El termini de preinscripció finalitza el 16 d’octubre.