Acord amb Wiley-Hindawi per a finançament de APCs en revistes GOLD-FULL OPEN ACCESS.

Un acord d’abast nacional amb l’editorial Wiley-Hindawi posa a la disposició dels investigadors un fons per a finançament de APCs.

Els investigadors UPV podran beneficiar-se d’aquest finançament durant tot l’any 2023 i fins que no s’haja exhaurit el fons. L’únic requisit és que l’autor de correspondència de l’article pertanga a la Universitat Politècnica de València i utilitze el correu institucional en el procés d’enviament de l’article.

A diferència de les publicacions en revistes híbrides, en aquest cas el finançament se sol·licita i accepta en el moment de la tramesa del ‘paper’ en la plataforma de l’editorial. Tot el procés de gestió del finançament queda en mans de l’editorial, no hi ha cap intervenció de la Universitat.

En aquest enllaç pot consultar-se el llistat de REVISTES GOLD DE WILEY-HINDAWI objecte d’aquest acord.