El dijous 14 de maig, tindrà lloc la Jornada Winning Horizon 2020 with Open Science dirigida als estudiants de l’Escola de doctorat i als investigadors de la Universitat Politècnica de València, pretenent ser una guia en l’harmonització dels requisits dels finançadors i de la Llei de la Ciència espanyola amb els drets dels autors i les editorials científiques, és a dir, com complir els requisits legals a l’hora d’abordar la publicació dels resultats de les investigacions.

Aquesta jornada forma part d’un event FOSTER, esdeveniments que se centren en activitats de formació amb ponents del projecte FOSTER i de la institució organitzadora amb l’objectiu de difondre la ciència oberta.

L’esdeveniment tindrà lloc el dijous 14 de maig en el Saló d’Actes de l’ETSINF a partir de les 10. La jornada estarà composta per dues conferències, Introducció a la ciència oberta i Winning Horizon2020 with Open Science?, dues guies pràctiques, How to design a Data Management PlanHow to deal with Open Science for Research Impact i dos panells d’experts, New scenarios for Research and Researchers with Open Science i Reflexions i compromís: preguntes i respostes per al futur a la llum de la Ciència Oberta en la nostra Universitat.

Podeu accedir al programa complet i a l’enllaç de la inscripció en el pdf. L’activitat és gratuïta però és necessària la inscripció prèvia.

FOSTER (Facilitate Open Science Training for European Research) és un projecte finançat per la UE amb l’objectiu d’ajudar als diferents agents implicats en la comunicació científica (investigadors, estudiants, bibliotecaris,…) en la incorporació de l’Open Access i la Ciència Oberta en el procés de recerca. La creació del portal d’aprenentatge FOSTER o la identificació de materials de qualitat existents en la xarxa per a la seua difusió són algunes de les accions dutes a terme però, sens dubte, els Events FOSTER són la iniciativa més visible.

L’Event FOSTER del que forma part aquesta jornada es realitza en col·laboració amb la Universidad Carlos III i FESABID (Federació d’Associacions de Bibliotecaris).