OAW14
La Setmana Internacional d’Accés Obert se celebra en 2014 del 20 al 26 d’octubre sota el lema de Generation Open i, la Biblioteca de la Universitat Politècnica de València vol unir-se un any més a aquest esdeveniment amb una sèrie d’activitats per a la comunitat universitària. Podeu veure els actes d’anys anteriors en aquest mateix bloc.
Pensant en els alumnes es va a realitzar un taller amb diverses edicions amb el títol de El teu treball acadèmic (TFG/TFM): RiuNet i Accés Obert en el qual es presentaran les principals novetats de la normativa sobre TFG/TFM i les implicacions i opcions del dipòsit en obert en RiuNet. La normativa sobre treballs acadèmics va ser aprovada al març pel Servei d’Alumnat i ha estat desenvolupada posteriorment per cada escola, per la qual cosa els tallers s’han tractar de fer el més personalitzats possible. Pots veure el calendari dels tallers a la pàgina web de la biblioteca.
Si no es fa aquest taller a la teua escola i t’interessaria que es fera, posat en contacte amb la Biblioteca.

El divendres 24 d’octubre tindrà lloc la Jornada d’Accés Obert.
A partir de les 11.30 vos esperem a la Sala de projeccions de l’ETS d’Arquitectura per parlar primer de l’Honestedat acadèmica i sistemes antiplagi i, a les 13.00 h, de com complir els mandats institucionals en l’àmbit de la UPV.

La Setmana d’Accés Obert és una manera de visibilitzar l’accés obert i de preguntar-nos cada any quant hem avançat i cap on anem, quins reptes hem afrontat i quins ens esperen, posant en comú la nostra experiència.

Vos esperem a tots.