El Dimecres 21 de Març a les 22:00 h en SocialBiblio, Javier Guallar donarà una xarrada online gratuïta sobre la publicació d’articles en revistes científiques d’Informació i Documentació.

Javier Guallar és professor de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona; de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull; i consultor en els Estudis d’Informació i Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya. Sotsdirector de la revista El profesional de la información, coordinador de l’Anuario ThinkEpi i codirector de la col·lecció de llibres El profesional de la información (editorial UOC) , i en la seua xarrada mostrarà una panoràmica de la publicació en revistes científiques del sector, principalment a Espanya: revistes, indicadors d’impacte, tipus de treballs, tipus d’investigacions, …, i es donaran algunes indicacions a tenir en compte en l’elaboració d’un treball científic. Es mostraran exemples i es prendrà com a referència la revista El profesional de la información, de la qual el ponent és sotsdirector.

Per a assistir a la xarrada, és necessària la inscripció a la classe que creada en WizIQ. Recorda consultar primer l’apartat de recomanacions tècniques, on es donen algunes indicacions per a seguir aquesta classe. A més, es poden consultar els materials de les sessions anteriors, així com les classes gravades. Per a açò és necessari accedir a la plataforma WizIQ amb un usuari i contrasenya, que es pot aconseguir de forma gratuïta i en el moment només amb registrar-te.